Vítáme Vás! Přihlašte se nebo si vytvořte účet
nebo
Poloha
2,8
Průměrná známka Celkem instituci hodnotilo:  
740 lidí
Podporovatelé  
7
Sledující  
14
Rozpočet instituce: připravujeme
(+420) 224 002 111 (ústředna)
posta@vlada.cz
ZAJÍMÁ VÁS, ZDALI TENTO POLITIK JE VÁM NÁZOROVĚ NEJBLÍŽE?
PO VYPLNĚNÍ DOTAZNÍKU SE VÁM ZOBRAZÍ ZAJÍMAVÍ LIDÉ, KTEŘÍ MAJÍ OBDOBNÉ NÁZORY JAKO VY.

Jak Vysoká je Vaše názorová shoda s politiky z Vaší obce a kraje?
jak velká názorová shoda panuje u spoluobčanů z Vaší obce či Vašeho kraje?
Miroslav Procházka napsal k Ing. Andrej Babiš /ANO/:

Fandím mu, ať konečně začne dělat pořádek


Bc Ladislav Boldi napsal k Ing. Jan Mládek, CSc. /ČSSD/:

Nic ve zlém pane Mládku, ale já vám prostě nevěřím ani slovo. Obávám se, že naprosto nerozumíte politice ani hospodářskému vývoji. Možná jste průměrný teoretik, ale to je asi tak vše. Sorry.


Jan Macura napsal k PhDr. Marcel Chládek, MBA /ČSSD/:

Bedlivě sleduji a jsem zvědav na jeho práci v rezortu MŠMT. Zatím bych hodnotil jen podle věštění z křišťálové koule, takže si to nechám na později, budu doufat v nejlepší a držet mu palce.


Richard Pokorný napsal k Milan Chovanec /ČSSD/:

Já Vám nevěřím ani slovo, Vy jste do politiky nikdy neměl vstupovat.


Richard Pokorný napsal k Ing. Andrej Babiš /ANO/:

Tak jsem si prostudoval celé politické zázemí politického hnutí ANO, a je to v poměrně široká a pevná základna.
Ten člověk to má prostě v té hlavě naprosto srovnané a těžko mu lze vyčítat, že byl komunista, nebo že byl v STB. Upřímně, ten člověk dosáhnul až ke hvězdám, a nevěřím tomu, že by teď zklamal. To mi prostě nesedí.
V businessu se opravdu musí makat, tvrdě a poctivě, a to že vyžaduje tyto prioryty je naprosto normální.
Hodně toho dookázal, to se musí uznat. A kdo ho chce očerňovat, tak ať nejprve sáhne do vlastního svědomí.

  • Petr Drozdík
    a nemáte pochyby, že bude ovlivňovat média, která postupně skupuje? Že bude zkreslovat dění v politice atd.?
    Dle mého názoru by neměl politik podnikat v oborech, která jsou snadno zneužitelná a používána v korupci.
    18. prosince 2013 v 18:14
  • Richard Pokorný
    Dobrý den,
    nemám nejmenší pochyby. Pan Babiš má na vybranou, buď media budou psat seriozní zprávy, a nebo ztratí vliv na mediálním trhu. A to je riziko, které si nemuže dovolit podstoupit nikdo.
    Internet je zárukou nezávyslosti. Boj o přežití na internetu je významný posun v mediální sféře.
    Televize a tisk i nadále manipulují s veřejností, ale i to brzy skončí.
    Tak že, buďte naprosto v pohodě.
    19. prosince 2013 v 12:13
  • Luděk Elbl
    Nebuďte naivní pane Pokorný,

    máte pravdu v tom, že má Babiš na vybranou. Podle mého názoru to ale bude tak, že buď budou psát média pro něj, nebo je zlikviduje. Už se to ukázalo před volbami. Časopisy Respekt nebo Reflex, která pana Babiše úplně nechválila byla jeho pohunky v mžiku vykoupena tak, aby se informace dostaly mezi co nejmenší množství lidí. To samé internetové debaty na iDNES, příspěvky proti hnutí ANO byly okamžitě mazány. ... Zobrazit celý komentář
    21. prosince 2013 v 11:25
  • Richard Pokorný
    Pane Ebl,
    Nejsem najivní, je mi známo, co provedl s Respektem i Reflexem. On bude muset ukázat, že je schopný než ty ostatní. Jinak mu Bělobrádek hodí laso kolem krku a pak zatáhne.
    Protože pan Babiš politice nerozumí, bude mít lehčí spoždění, ale jakmile se začne zajímat o cizí resorty více než o svoje, což už dělá, phřbí sám sebe.
    chci věřit že to myslí upřímně.
    22. prosince 2013 v 00:06
  • Petr Drozdík
    Souhlasím s panem Pokorným,
    až moc naiviní jste pane Elbl, již nyní jsou média ovlivňována lidmi z politiky, nebo si vážně myslíte, že kdyby nějaký novinář zjistil nějakou všivárnu na pana Babiše či jiného člena seskupení ANO, tak s úsměvem na rtech by řekl: jasně chlape, jen to dej do novin, a klidně i na titulku. ?
    Dle mého názoru by měl být politik nezávislý, neměl by mít vůbec možnost ovlivňovat média, buď se člověk rozhodne dělat byznys, být bohatý a nebo být politikem.
    Já jako obyčejný občan také nemohu sedět na dvou židlích současně, také nemohu dělat např. pro firmu prodávající internetové služby na HPP a zároveň jako živnostník si přivydělávat u konkurence.
    Chápu, možná toto přirovnání budete brát jako úsměvné, ale jde mi o princip, jde o vzájemný vliv obou pracovních míst a to už je prostě špatně.
    25. prosince 2013 v 20:46

Pribula Vincent napsal k Ing. Andrej Babiš /ANO/:

Novináři z našich médií jsou umělci klamu ,prodají se za obolus .Nezávislost mužou vykřikovat kolem sebe .
Kdo chápe souvislosti a vidí do jejich práce ,má obraz poskoků kteří se drží zadání šéfredaktorů.Pokus o nezávilost
je vždy rázně potlačena a tak hoši od tisku a tv mají terno .Musejí se nějak uživit.
Začíná docházet i průměrným ,že vše v médiích je jen reklama na prášky na praní .
Vincent Pribula


Vladimír Prokeš napsal k Ing. Andrej Babiš /ANO/:

Bohužel u tohoto novodobého politika jeden nikdy neví na čem je.
Nebudu tedy zatím hodnotit ale budu klást nepříjemné otázky.

  • Vladimír Prokeš
    Budiž nám nebeské hvězdy příznivě nakloněny :-)
    5. listopadu 2013 v 21:37
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    A jak můžeme těm novým tarým věřit, co myslíte? Věřit? Anebo být zase ohlupováni, co myslíte?

    Soud požádá Sněmovnu o vydání Schwarze z ANO

    Hned jakmile zasedne Sněmovna, budou muset poslanci řešit žádost o vydání svého prvního kolegy. Okresní soud v Mostě chce požádat o vydání čerstvě zvoleného poslance Bronislava Schwarze (ANO) kvůli kauze z roku 2006. Ten vinu odmítá a Právu řekl, že o své vydání sám požádá.

    www.novinky.cz/krimi/318457-soud-pozada-snemovnu-o-vydani-schwarze-z-ano.html

    U toho pána to není zdaleka,ale ani zdaleka vše... :-)))

    6. listopadu 2013 v 20:31
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    No, nepovažuji se za hlupáka. Vy ano? Jen jde o to, nemyslet si, že se ta situace změní, když se spolehneme na ty, co jen přejdou ke subjektu, který má zase jen více peněz...
    A návrhy... ano, čtěte stránky www.hnutiommo.cz a jeho politický program, tam jsou aspoň náměty.
    7. listopadu 2013 v 14:33
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Ano, ale pokud stále opakujete totéž dokola, tu více, tu méně obratně, působí to sice neuroticky, ale jinak to nic neřeší. A to ani směrem k "hlupákům" a ani k politikům. Vyjadřujete se neobratně - občany neoznačujme a hlupáky, už to je cesta, jak věci "zabetonovat" a vlastně posílit nedobré praktiky, a ty nedělají jen někteří politici.
    8. listopadu 2013 v 10:36
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    A co byste tou změnou nazvala a jaký má obsah?
    8. listopadu 2013 v 14:45
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    No, nevím, jestli to ví každý, protože mluvit za všechny se nevyplatilo ani v minulosti, Ale Vy mě např. překvapujete, jak tu jednou plédujete za Úsvit, pak zase za ANO, kdysi, pokud si pamatuji, když tu psával pan Lorenc od DSSS, tak Vám zase byly blízké jeho názory. Pokud tyhle Vaše postoje něco sbližuje, pak je to to, co píšete, že to jste spíše Vy, kdo neví....
    10. listopadu 2013 v 09:50
  •   Zobrazit předchozí komentáře (6)
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    No, popravdě na co vlastně odpovídáte. Reaguji na to Vaše "odezdikezdi" volání po té či oné straně, nebo subjektu...
    A pokud si myslíte, že to, co se v politice za těchto podmínek nastane z pohledu Vašich poněkud naivních představ, že to zařídí Úsvit či ANO, pak se nezlobte. Ale tohle spíš svědčí o to, že opravdu nevíte...
    10. listopadu 2013 v 13:35
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    A jsme u toho, ta Vaše reakce je skutečně výstižnější než jakýkoliv program DSSS, Úsvitu nebo ANO... Ach, jo, to je přesně to, co tyto subjekty v očích lidí - voličů jako Vy spojuje.
    10. listopadu 2013 v 16:21
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    No, ony jsou výstižné tak, že zmatenost je převládající a to je riziko všech těch aktivit typu VV, ANO a Úsvitu. Prostě vyhřezne nespokojenost a někdo ji tzv. zmanažeruje a nabalí na sebe nespokojené občany, kteří ale příliš málo vědí či raději nechtějí vědět, proč jsou věci tak, jak jsou a doufají (bláhově!), že to zase nějaký manažer vyřeší. Ať už dá více peněz nebo počká, až bue poptávka více zleva nebo zprava. Jenže to není cesta! A fakticky to jen pomůže části stran, resp. zvoleným zkusit to vydržet 4 roky a těm klasickým se zkonsolidovat.
    11. listopadu 2013 v 18:43
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Čili konečně vyhrál občan a zěman se dostavila? A v čem? Jistě to víte. Tak nás skeptiky, nenapínejte.
    12. listopadu 2013 v 18:06
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Jo, ale to jsou stále dokola řeči, co by měl občan... Ale v čem je ta změna, pro níž nyní horujete?
    25. listopadu 2013 v 17:23

Bc Ladislav Boldi napsal k Ing. Andrej Babiš /ANO/:

Já osobně se domnívám, že pan Babiš nemůže v politice obstát. Tím, že je schopný člověk bude muset pracovat s těmi neschopnými a ti si to nenechají líbít.
Navíc se blíží velká vlna sociálních nepokojů, a to nejen v Evropě. Budeme svědky neutěšené situace, a nikdo si nebude vědět rady, jak rychle zjednat nápravu.
Hlad a nezaměstnanost, to jsou dva první důvody, a posléze doběhne politiky sociální nespravedlnost, která hodně zkomlikuje politikům situaci.
Politika je nejnáročnější řemeslo na světě. Politik musí být schopen ... (zobrazit celý příspěvek)

  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    A čemu vlastně věříte? Vy to víte? :-)))
    6. listopadu 2013 v 20:32
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Aha. Úsvit? Nebo DSSS...
    8. listopadu 2013 v 14:46
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    A v čem spočívá ta změna? V populismu a ještě větší finance tam, kde už klasickým stranám dochází dech? Stát jako firma?
    Neznám politika či politiky, kteří by veřejně sdělovali či slibovali, že by chtěli změnu k horšímu... :-)) Vy ano?
    9. listopadu 2013 v 15:40
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    OMLUVA, TEN TEXT PATŘIL SEM:

    No, nevím, jestli to ví každý, protože mluvit za všechny se nevyplatilo ani v minulosti, Ale Vy mě např. překvapujete, jak tu jednou plédujete za Úsvit, pak zase za ANO, kdysi, pokud si pamatuji, když tu psával pan Lorenc od DSSS, tak Vám zase byly blízké jeho názory. Pokud tyhle Vaše postoje něco sbližuje, pak je to to, co píšete, že to jste spíše Vy, kdo neví....
    10. listopadu 2013 v 09:51
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Ale, proč? Už je tu přeci ta změna! A vůbec, je dobře, za čím, resp. za kým stojíte. Jistě i druhá strana stojí za Vámi.
    12. listopadu 2013 v 18:07
  •   Zobrazit předchozí komentáře (5)
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Takže ANO nebo Úsvit? Stále marně pátrám, v koho tedy vkládáte své naděje více a proč? A nechám se poučit.
    14. listopadu 2013 v 00:14
  • Richard Pokorný
    Měla byste paní Vondroušová některé návrhy předložit, aby bylo jasné, co konkrétního máte na mysli, a včem spočívá Vaše rétorika?
    14. listopadu 2013 v 13:27
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    K profilu AV: No, jedno toi není. Lidé se musejí ujednotit na tom, co opravdu chtějí - např. samosprávnou působnost od úrovně obcí a měst, kde budou moc skutečně rozhodovat bezprostředně o věcech, které souvisejí s ekonomikou, financemi a politikou. Aneib počkají např. na pana Babiše, až jim to jeho "firma-stát" dovolí a zplatí.
    A "permanentní referendová revoluce" Úsvitu možná zní rádoby revolučně. Ale vzniká otázka, kdo to celé vlastně bude řídit a kde to má své meze, pokud by se to takto zavedlo a mělo to fungovat jako systém a ne jako trest pro ty, co se nelíbí Frantovi, Fandovi, Mirkovi atd. A každý ci chce "zařádit" chvíli.
    14. listopadu 2013 v 14:54
  • Petr Drozdík
    Já osobně nejsem sympatizantem Andreje Babiše, líbí se mi názory Tomia Okamury, ale budu reagovat k věci.
    Vy tady pronášíte, že politika není business a že nelze se státem "manipulovat" jako ve firmě, možná máte pravdu, ale poohlédněte se co minulý ale i současný politicky systém dokázal, kde jsme nyní?
    Jakým jiným způsobem chcete zlepšit podmínky v této zemi než změnou systému?
    Politika je hlavně o lidech a domnívám se, že pokud budou ... Zobrazit celý komentář
    24. listopadu 2013 v 23:26
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    A co z toho tedy plyne? Co tedy je, resp. mohla by být (v lepším slova smyslu) politika?
    25. listopadu 2013 v 17:24

Richard Pokorný napsal k Mgr. Bohuslav Sobotka /ČSSD/:

Vážený pane Sobotko, měl jste velkou šanci, se vypořádat s podrazáky (Hašek, Onderka, Tejc)
a korupčníky v ČSSD.
Já jsem se právě díval na briefing "Sobotka a Chovanec k situaci v ČSSD" a musím bohužel říct, že jste zbabělec, a zbabělec nemůže řídit naši zemi.
Sorry.


Luboš Pobořil napsal k Ing. Andrej Babiš /ANO/:

Nejsem si zcela jist jeho minulostí...


Pribula Vincent napsal k Ing. Andrej Babiš /ANO/:

pan Elbl je asi nějak rozezlen že top 09 jde s ods ke dnu,inu 20 let tunelování .Je vidět že již idea spadla a hrůza z Babiše je pro mnohé jak ze svaté inkvizice.


Luděk Elbl napsal k Ing. Andrej Babiš /ANO/:

Jak může někdo tohohle člověka volit opravdu nechápu. Někdejší StBák, v současnosti díky svým podnikatelským aktivitám i hrobař českého soukromého zemědělství či myslivosti. Miliony za které si koupil majetek také nevydělal legálně a najednou má být nějakou šancí pro čistou politiku??? Nenechme se vysmát. Bože, kam jsme jako národ klesli.

  • Ing. Jiří Amler
    Mužeme Andreji Babiše považovat za mnohé, ale za hrobáře českého soukromného zemědělství? To si myslím, že není pravda. Některé zemědělské podniky, pokud by je nevlastnil, tak už neexistovali. Pro upřesnění ANO 2011 volit nebudu.
    22. října 2013 v 19:08
  •   Zobrazit předchozí komentáře (1)
  • Luděk Elbl
    V tom s Vámi jako ve většině případů nesouhlasím. Ono se nám to podniká že, když jsme práskali STB, pracovali v PZO a dobře věděli co po revoluci zprivatizovat. Je smutné jak ze sebe dělá exkluzivního podnikatele a lidi mu to baští.
    22. října 2013 v 20:09
  • Ing. Jiří Amler
    Souhlasím, že díky vzdělaní a působení v zahraničním obchodu mohl mít lepší startovací čáru než ostatní. Podobně jich na tom bylo víc, a už jsou minulostí. Spíš se bojí berluskonizace české politiky. Obavám se, že může vzniknout případná koalice ANO 2011, TOP 09 a ODS. V roce 2010 se TOP 09 vyhraňovala proti ODS (zaběry vylevaní modré špíny z lodě kapitána K.J.N.J.B.A.V.M.S. ) a VV zase slibovali zánik politických dinosaurů jak např. Kalousek. A kdo postavil nakonec koalici?
    22. října 2013 v 20:49
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    A proč by si přísun od ANO nemohla rozdělit levice a pravice tak nějak "rovným" dílem? Ideologická neukotvenost ANO je více než zřejmá a to právě bude rozhodovat o pozici tohoto subjektu a jeho osudu dál.
    24. října 2013 v 13:57
  • Pribula Vincent
    Mládí jede s ideou glorioly Karla,máte smůle že až čas Vám dá odpovědi
    13. prosince 2013 v 22:22
  • Luděk Elbl
    To, že mladí jednou na gloriole knížete Karla je jen Vámi s chutí přijatý obrázek. Ono to tak úplně není, a to mohu říct i za sebe. Ale mladým lidem se nedivím, Karel je jistě přitažlivější osobnost, má za sebou spoustu zkušeností, což se o AB říci nedá.
    14. prosince 2013 v 11:05

Adam Kolder napsal k PhDr. Lubomír Zaorálek /ČSSD/:

Výborný řečník a idealista, který pouze slepě nejde za kariérou.


Luděk Elbl

Tak už nám to začíná, vláda, která nemá mandát poslanecké sněmovny a činí tak výrazné kroky jako je odvolání ředitele Národního divadla, je podle mého názoru vládou pučistickou. Tohle už jsme tu zažili, a že bych to chtěl zažít znovu, to tedy ne. Vláda ,,odborníků" kterou tvoří z části bývalí komunisté a z větší části přátelé revolucionáře Zemana je pohromou pro naši vlast. Inu, co jste si zvolili, to máte. Já mám svědomí čisté.

  • Luděk Elbl
    Kazí to nějak smysl mého příspěvku?? Domnívám se, že ne. Takže příště k věci pane inženýre.
    30. srpna 2013 v 18:32

Ondřej Záruba napsal k Ing. Andrej Babiš /ANO/:

Tak Babiš nekupuje Axel Springer Ringier, ale místo toho si pořídil mediální dům MAFRA, což je ještě mnohem větší rána:

namátkou:
Mladá Fronta
Lidové noviny
iDnes
Metro
Expressradio
Classic FM

Ve vší úctě k panu Babišovi. Tohle není správné. Není prostě v pořádku, aby si významný lídr nové politické strany koupil takhle významné médium. Řekl, že nebude novinářům kecat do jejich práce. Oni vzkázali, že ho budou ignorovat. Normálně by o něm psali. Teď o něm psát a mluvit nebudou. A když o Vás jako významnému aspirantovi ... (zobrazit celý příspěvek)

  • Ing. Jiří Amler
    Koupená media mají silný vliv. Uvidí se jak bude postupovat. Ve volebním boji, však mohou vyrazně ovlivnit výsledek voleb.
    30. června 2013 v 12:26
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Také komentář http://pohledzvenku.cz/spolecnost/177-babis-a-ti-druzi-stredoevropska-media-se-sblizuji-s-politikou

    Vcelku neznám nekoupená média...
    3. července 2013 v 12:24
  • Ing. Jiří Amler
    Právo a Hospodářské noviny už nebudou jediné noviny v ČR v českých rukou. I když není Andrej Babiš slovenské národnosti.
    5. července 2013 v 10:37
  • Ing. Jiří Amler
    Asi se to začína potvrzovat.
    13. října 2013 v 19:05

Ondřej Záruba

Tak nám padla vláda, respektive padne zítra demisí premiéra.


Luděk Elbl napsal k PhDr. Lubomír Zaorálek /ČSSD/:

Arogantní politik, jehož zdobí velkohubé projevy. Typický představitel ČSSD, kterou skutečně nemusím.


Ing. Jiří Amler

Nechybí Vám zde ministr obrany?


Petr Čech napsal k PhDr. Marcel Chládek, MBA /ČSSD/:

Pan doktor Chládek zachránil jako jediný z politiků kulturní památku národa, elektroskanzen na Berounce, před spolčením některých místních úředníků a politiků. Díky jeho zásluze došlo k zrušení protizákonnému rozhodnutí místních úřadů a tím zachránění kulturní památky pro celý národ.
Ostatní politici by si z pana doktora Chládka mohli vzít vzor.


Bronislav Plesník /VV/ napsal k Ing. Jan Mládek, CSc. /ČSSD/:

...tak a máme tady další sociálnědemokratické faux pas. Po vyjádření poslance Ing. Jiřího Krátkého o tom, že po nocích pracují jen pasáci a děvky, tu máme další perlu v podání socana, podle níž jsou pro změnu živnostníci paraziti. Holt páni inženýři vidím, že jste oba pořádní MIMOŇI ! Fakt nechápu jak někdo může tyto zbloudilé oranjes (Holanďany) volit.

  • Ing. Jiří Amler
    Nikomu neberu jeho volbu a ani nemám tendence zpochybňovat dánou volbu koho volit. Spíš budu zpochybňovat jejich důvody. Někdo muže říci (napsat), kdo může volit VV po Kočí, Škarkovi, Peak - LIDEM. V káždé straně se najdou osobnosti, které mohu být sverazné a nehorazně hrozné. Pravda někde jich je víc, nebo mám alespoň tento dojem. Sice neznám celé vystopení Ing. Mládka, ale doufám i když pouze častečný volič ČSSD (většinou druhé kolo senátních voleb), že označení živnostníků - podnikatelů se týkalo pouze části,této skupiny. Můj názor, že pokud živnostník neplatí daně, neodvadí sociální a zdravotní pojištění zaměstnanců atd. tak je parazit. Protože zaměstnanci odvaději svoji práci a stát i když ne vždy kvalitně mu jistý servis infrastruktury a bezpečí poskytuje.
    17. března 2013 v 22:12
  • Peter Nauwerck
    Pan Mládek řekl že "živnostníci parazitují na sociálním systému", čímž "brnknul" na strunu zavistivosti a naznačil, že živnostník odvádí do systému méně než zaměstnanec, tudíž se má samozřejmě lépe. Není to úplně vždy pravda, zaleží na živnostníkově ročním výdělku, nicméně živnostník nemá placenou nemocenskou, nemá placenou dovolenou a pokud je nemocen, nevydělá na rozdíl od zaměstnance ani korunu. Dále musí mít stále jistý kapitál, aby ... Zobrazit celý komentář
    17. března 2013 v 23:02
  • Ing. Jaroslav Drozd
    U zaměstnanců je základ pro výpočet daně dán výší hrubé mzdy či platu otázka zní, jak se stanoví základ u podnikatelů? Tam se z jejich příjmu odečtou náklady a nemusí se to případně ani dokládat. (je povolen paušální odečet) A i když využijí jen odečtu dovoleného zákonem, zbytek se ještě dělí dvěma, a to je základ pro výpočet daně. Následkem tohoto zvýhodnění se od podnikatelů vybere jen zlomeček toho, co od zaměstnanců s obdobným příjmem. ... Zobrazit celý komentář
    18. března 2013 v 22:13
  • Bronislav Plesník /VV/
    ...bohužel pane Amlere, ten výrok zazněl na plnou hubu a byl adresován VŠEM živnostníkům. To se teď jen vyděšená a ze stráty voličů předposraná strana ČSSD snaží dodatečnými fabulacemi najít krkolomně šroubované vysvětlení pro jakoby "nepochopení" tohoto neodpustitelného výroku. K jejich velké smůle byl tento nehorázný výrok pana Mládka okolím pochopen více než dobře. ČSSD je totiž sociální strana bohužel jen podle názvu. Dopustila se zde v minulosti spousty podobných prasáren, jako strany ostatní. Především pak za ministra práce a sociálních věcí Zdeňka Škromacha.
    19. března 2013 v 09:32

Viktor Dlouhý napsal k Mgr. Jiří Dienstbier /ČSSD/:

škoda že jste nepostoupil do druhého kola, asi by pak výsledek vypadal jinak

  • Ondřej Záruba
    Zkuste rozvést svou myšlenku Viktore!
    30. ledna 2013 v 23:34
  • Viktor Dlouhý
    Dobře Ondřeji. Pan Dienstbier mi přijde jako člověk málo zatížený minulostí, neslyšel jsem o žádných aférách, jeho názory mi přijdou rozumné a přestože nemám rád stranu ČSSD, v prezidentských volbách jsem mu hlas dal. Určitě v ČSSD dělají chybu, že mu nedají více prostoru. Pokud by se býval dostal do druhého kola prezidentských voleb, mohl i celkově vyhrát, protože voliči a příznivci ČSSD by se museli rozhodnout mezi ním a Zemanem.
    1. února 2013 v 09:48

Ondřej Záruba napsal k Mgr. Jiří Dienstbier /ČSSD/:

Myslím si, že tento člověk toho má příliš málo za sebou na to, aby si mohl dovolit býti prezidentem.


Václav Strážnický napsal k Mgr. Jiří Dienstbier /ČSSD/:

Vaše strana zavedla dluhovou past, jak hodláte změnit exekuční zákon?


Luděk Dočkal napsal k Mgr. Jiří Dienstbier /ČSSD/:

Nebyla by pro nás vláda ve které by byly odborníci a ne politici?To co se dneska děje na to se nedá dívat.Co si o tom myslíte?Děkuji za odpověď.

  • Zdeněk Opolzer
    Váš názor se mi líbí. Ale moc nediskutujete. Škoda ! Politiků je všude nadbytek, proč je nevyvážíme ? Všichni touží jen po tom, aby mohli zlepšovat až se dostanou do parlamentu (zbytečného) Senátu, občanské blaho svými geniálními nápady. A většinu ti lidé se nesnaží je tam dostat.
    1. ledna 2013 v 12:51

Doc. Ing. Václav Křížek Csc. /KSČM/ napsal k PhDr. Lubomír Zaorálek /ČSSD/:

Nedávno jsem poslouchál v pořadu Dobrý večer Česko na UPC +. Pán Zaorálek se naprosto stotožnoval s mými názory o církevním vyrovnáním a myslím si, že by si pán Zaorálek zasloužil ještě jednu jednotku. 1

  • Zdenek Opolzer
    Každý má nárok na svůj názor.
    30. listopadu 2012 v 17:13

Andy Dark napsala k Mgr. Jiří Dienstbier /ČSSD/:

Otázky do dnešního Hyde Park "-)
Andy Emily Dark Pane senátore při hlasování o zrušení imunity jste chyběl, jako řada vašich poslanců. Vrhá to na vás spolu s kauzou Ráth stejně špatný dojem jako na ODS, TOP09 a VV, které jsou tradičně proti. Jeto i díky propojení na kmotry a možností neřídit se zákony?

Špatný večer pro rodiny a děti. ČSSD, tak hrdě si říkáte? Neměla by vaše strana podporovat vzdělání, přístup k informacím a rodiny? Jak mi vysvětlíte podporu exekučního zákona, který dovoluje zabavovat počítače a základní vybavení ... (zobrazit celý příspěvek)


Richard Pokorný napsal k Mgr. Bohuslav Sobotka /ČSSD/:

Neuvěřitelná drzost, jak si vůbec může tohle individum dovolit odnést si policejní spis oviněného davida Ratha k sobě do kanceláře?
To aby se podíval, jestli v něčem nefiguruje, a jestli náhodou se někde o něm nepíše?
Ty peníze, byly určené pro politickou kampaň.
Bože, pane Sobotko, Vy jste opravdu odporný a slizký člověk.
Vy a premier? Bůh chraň !!!!!!!!!!!!!!

  • Zdenek Opolzer
    Fakta jsou nesmazatelná, dají se najít ve skutcích.
    30. listopadu 2012 v 16:56

Pavel Pelikán

Další pronájem nadzvukových stíhaček Jas-39 Gripen, o kterém již začala vyjednávat se Švédskem česká vláda, by měl být spojen nikoliv s offsety, jako nyní, ale s dohodou o přímých investicích. Právu to potvrdily dva zdroje z ministerstva průmyslu a obchodu (MPO), které si nepřály bát jmenovány.

  • Zdeněk Opolzer
    Proč musíme míit stihačky Gripen? Jaké nebezpečí nám ze vzduchu hrozí ? V Evropě žádná válka nehrozí. Také kdo by se mohl odvážit nějaké války.
    12. listopadu 2012 v 22:56

Pavel Pelikán

Další pronájem nadzvukových stíhaček Jas-39 Gripen, o kterém již začala vyjednávat se Švédskem česká vláda, by měl být spojen nikoliv s offsety, jako nyní, ale s dohodou o přímých investicích. Právu to potvrdily dva zdroje z ministerstva průmyslu a obchodu (MPO), které si nepřály bát jmenovány.


Jana Titzlová napsala k Mgr. Bohuslav Sobotka /ČSSD/:

Výzva k prošetření trestné činnosti
a konání orgánů činných v trestním řízení a soudů

obracím se na Vás s prosbou o pomoc při rozkrývání korupce ve státní správě, konkrétně na úseku dopravně správních činností zabývajících se přestupky proti bezpečnosti a plynulosti silničního provozu. Pro podezření z páchání trestné činnosti podal podnět jako první Krajský úřad Středočeského kraje, poté já a dále Transparency International (TIC).

Pracuji jako referentka přestupkového oddělení Městského úřadu ... (zobrazit celý příspěvek)


Jana Titzlová napsala k Mgr. Jiří Dienstbier /ČSSD/:

Výzva k prošetření trestné činnosti
a konání orgánů činných v trestním řízení a soudů

obracím se na Vás s prosbou o pomoc při rozkrývání korupce ve státní správě, konkrétně na úseku dopravně správních činností zabývajících se přestupky proti bezpečnosti a plynulosti silničního provozu. Pro podezření z páchání trestné činnosti podal podnět jako první Krajský úřad Středočeského kraje, poté já a dále Transparency International (TIC).

Pracuji jako referentka přestupkového oddělení Městského úřadu ... (zobrazit celý příspěvek)