Vítáme Vás! Přihlašte se nebo si vytvořte účet
nebo
Řazení: Hlavní - Dle času - Dle popularity
Onřej Koch přidal odkaz k Miloš Zeman /SPOZ/:

www.novinky.cz/domaci/302551-vyzvu-na-odmitnuti-profesury-podepsalo-sedm-docentu.html
Co s tím?

Výzvu na odmítnutí profesury podepsalo sedm docentů – Novinky.cz
Sedm kandidátů na profesuru se podepsalo pod studentskou výzvu k bojkotu oficiálního jmenování profesorem na slavnostním ceremoniálu, na kterém má Miloš Zeman jmenovat nové profesory. Vyjádřili se tak v …

Ondřej Záruba přidal odkaz k Miloš Zeman /SPOZ/:

Údajný důvod nejmenování Putny.

Zeman promluvil, vadí mu Putnova účast na Prague Pride - Aktuálně.cz
Vadí mu Putnův transparent s nápisem "Katolické buzny zdraví Bátoru"
  • VLADIMÍR Študent
    Především by nemělo být přijatelné aby:
    - homofob a člověk jednající proti občanským právům skupin osob zastával s podporou prezidenta vysoký post na MŠMT
    - se kandidát na prezidenta dopouštěl při volební kampani vědomé lži
    - prezidentem byl zjevně neléčený alkoholik
    - prezident v důsledku neléčené choroby znevažoval symboly státnosti a zájmy ČR v zahraničí
    - prezident svoji chorobu a osobní zájem "bratrsky" podporoval na ambasádě sovětského Ruska
    - prezident veřejně dehonestoval a protiprávně profesně poškozoval VŠ docenta za jeho občanský postoj reflektující výše uvedené skutečnosti
    neděle v 21:42
  • Ing. Miroslav Raška
    Nemyslím, že by následnickým generacím měl hodnoty kalibrovat profesor, vlastními slovy "katolická buzna", jako garant svého oboru na nějaké VŠ, byť UK. Zemanův "růžový balónek" je pokračováním kolíkování hřiště tou komickou partou ze Strakovky nechtěného presidenta, zvoleného prostřednictvím jednoho z "maskotů" jejich programového prohlášení.
    pondělí v 21:32
  • Ondřej Záruba
    Kalibrovat názory nebo předávat znalosti? Profesor je člověk, který objevuje a předává znalosti. Domnívám se, že jeho úloha není utvářet názory.
    středa v 20:08

Luděk Elbl

Tohle je tedy skutečně vizitka našeho státu. Prorusky orientovaný alkoholik s komunistickou minulostí. To je neskutečné.


Luděk Elbl ohodnotil Miloš Zeman /SPOZ/:

5
Nemohu jinak, tohle je urážka prezidentského úřadu.

Ondřej Záruba změnil hodnocení u Miloš Zeman /SPOZ/:

2
5
Za nejmenování profesorem člověka, který si z něj dělá legraci.

Denisa Filipová ohodnotila Miloš Zeman /SPOZ/:

4
Za krátkou dobu prezidentování se vyskytlo několik nepříjemných věcí, které mě k této známce vedou. Pětku nedávám, jelikož se obávám, že časem bude hůř, tak ať mám rezervu.
  • Zdenek Kobr
    Paní Filipová děkuji za podporu a musím se Vám svěřit, že u Vašeho příspěvku k známkování pana Zemana jsem se opravdu srdečně(u politiky po dlouhé době) zasmál. Bohužel máte pravdu, bude asi hůř.
    sobota v 15:04

Peter Nauwerck přidal odkaz k Miloš Zeman /SPOZ/:

Zeman vrávoral nad klenoty a Hrad vzkazuje, že se jedná o virózu... No já nevím, od kdy se "opičce" říká viróza.
Každopádně jsem měl tu čest vidět filmový dokument "Hledá se prezident", abych si udělal vlastní obrázek o tom, jak náš nový prezident "holduje" alkoholu. Přihnout si v práci já, tak mám na hodinu padáka....jak je ale vidno, státní úředík a navíc prezident bez obav může.
Už v době nedávno minuĺé se říkalo "...soudruh tajemník se lehce opil, ale Franta, co si s ním přiťukával se ožral pod obraz..."

Zeman nebyl u klenotů ve formě. Viróza, řekl Hrad – Novinky.cz
Prezident Miloš Zeman nebyl při čtvrtečním slavnostním vyzvednutí korunovačních klenotů v katedrále sv. Víta zjevně ve formě. Znát byla únava, hlava státu neměla daleko ke spánku. Podle Hradu jde o důsledek …
  • Milena Hesová /STAN/
    Myslím, že zde není třeba komentáře.
    10. května v 21:42
  • Jaroslav Pavel
    S ohledem na místo, náladu a symboly české státnosti to je nehorázná ostuda, která snad nemá nikde obdoby (i to "Chilské pero" je proti tomu hodně slabý odvar)....a to je ve funci sotva dva měsíce.
    10. května v 23:51
  • Libor Lorenc
    Opravdu nevhodné!Palec dolů pane Zemane!
    11. května v 08:29
  • VLADIMÍR Študent
    NECHUTNÉ - OČEKÁVANÉ
    17. května v 23:43

VLADIMÍR Študent ohodnotil Miloš Zeman /SPOZ/:

5
Alkoholismus, vztah k sovětskému Rusku, vystoupení (17.5.13) proti a snaha o poškození pana Martina C. Putny
  • Anežka Vondroušová
    Ani já nemám slov k chování pana Zemana.Možná i on zná to rčení-nejdřív si zameť před svým prahem,než budeš soudit druhé.Bylo řečeno,že rozhodnutí presidenta je za českou republiku a je to jeho pravomoc ,ale cítíte to jako já, že to snad není možný ,aby on hodnotil pana PUTNU a jeho odbornost a dlouholetou práci mávnutím ruky a tím mu říct ,že on není hoden být profesor -protože tak prostě pan Zeman rozhodl???????Proč neřekne a nezdůvodní své rozhodnutí nám všem a tak si o upřímnosti a jednání na rovinu od státníků můžeme jenom zdát------ můžeme jim něco věřit -opravdu můžeme?? Já za sebe říkám,že já rozhodně ne!
    sobota v 13:57
  • Peter Nauwerck
    Že ten Jezevec vůbec vylézal ze svého brlohu na Vysočině.
    sobota v 14:46

Peter Nauwerck vložil fotografii k Miloš Zeman /SPOZ/:

Čtvrtek 9.5. 2013 dopoledne, infikování virem...... a čtvrtek 9.5. 2013 odpoledne. Viróza propuká v plné míře.

"Tekutá" viróza

Viktor Trefil ohodnotil Miloš Zeman /SPOZ/:

1
Je to prostě Miloš Zeman!

Zdenek Kobr napsal k Miloš Zeman /SPOZ/:

Pan prezident Zeman ve svém prvním povolebním projevu prohlásil, že bude prezidentem všech dolních deseti milionů občanů. Zatím dělá vše, aby společnost rozdělil a byl prezidentem jen pro vybrané.

  • Milena Hesová /STAN/
    Souhlasím.První projev pana prezidenta ve sněmovně mě jen utvrdil ,že opravdu nebude stmelovat národ.
    9. května v 13:38
  • Libor Lorenc
    Pan Zeman hodně zklamal.
    11. května v 08:31
  • VLADIMÍR Študent
    NEZKLAMAL - Jen postupně naplňuje nejhorší očekávání
    17. května v 23:45

Doc. Ing. Václav Křížek Csc. /KSČM/ změnil hodnocení u Miloš Zeman /SPOZ/:

1
2
Za to, že je opilý tam, kde být nemá. Klidně at se napije, ale né v pracovní době. Děla ostudu jen sobě a celému národu.

Richard Pokorný napsal k Petr Hájek:

Vážený pane Hájku, začíná se povídat po Praze, že Vy a pan Jakl jste za tu amnestii vyinkasovali jednu miliardu korun?
A upřímně? Docela této fámě věřím, když uvážím, že na konci svého funkčního období naprosto nesmyslně pan Klaus, těsně před svým odchodem vyhlásí takhle zrůdnou amnestii?
Jednou se to provalí!!!!!

  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    To nebylo zřejmě vůbec nesmyslné. Pro aktéry a protagonisty velmi žádoucí. Dokonce i ty, kteří se vládnout chystají v příštím roce.
    4. května v 16:23

Richard Pokorný ohodnotil Petr Hájek:

5
Nevěrohodný a velmi neseriozní člověk

Ing. Miroslav Raška ohodnotil Miloš Zeman /SPOZ/:

1
Měl tolik možností jak si nakrást a využil to? Myslím si že ne! Určitě ne tak jako různí Wolfové a Rathové. Pokud má někdo argumenty a druhý jen plytce žvaní, tak je skoro povinností jej nazvat volem. Názorově konzistentní a inteligentní politik.
  • Zdenek Kobr
    Pane Raška nekrást je přirozená vlastnost lidí a ne zásluha. Pan Zeman si možná opravdu nenakradl, ale stačí si vzpomenout na (byť je pan Zeman ekonom) pro náš stát prodělané miliardy za dob jeho předsedání vládě.
    16. května v 09:38
  • Ing. Miroslav Raška
    V dnešní době mi to až tak přirozená vlastnost nepřijde. Můžete uvést konkrétní případ oněch prodělaných miliard? Nerad bych byl hnidopich, ale takové reakce už dneska, s trochou trpělivosti, zvládne i cvičený orangutan (ve vší úctě k Vám). Pokud nemáte věcné argumenty, které jsou něčím podložené a stavíte to na tamtamu, který zní z pod oken Vaší ulice, tak je ten komentář téměř zbytečný, ale nerad bych Vás podceňoval. Už vůbec to nehodlám porovnávat se současností, protože školských přirovnání typu „mám sice z diktátu čtyřku, ale polovina třídy dostala pětku” jsem už četl také nechutně velké množství. Zdravím do Prahy a přeji příjemný den.
    16. května v 11:08

JUDr. Petr Kralov Ph.D ohodnotil Miloš Zeman /SPOZ/:

5
U mne nedostatečný...

Peter Nauwerck přidal odkaz k Miloš Zeman /SPOZ/:

Neměl by být úřad prezidenta vlastně "apolitický" ? A co předvolební sliby, že si na Hrad vezme pouze "šoféra a tajemníka" ? Jak typické pro českou politiku..."sliby se slibují, blázni se radují"...

Post kancléře spojím s pomocí Zemanovcům, plánuje Mynář | Zprávy z domova | www.lidovky.cz
Ještě v lednu Miloš Zeman sliboval, že bude nadstranický prezident a na Pražský hrad vezme pouze profesionální úředníky. Nyní si jako kancléře vybral šéfa Strany práv občanů Zemanovci Vratislava Mynáře, …
  • Milena Hesová /STAN/
    Dnešním svým vystoupením(byť bravurním spatra) na sjezdu ČSSD konaného v Ostravě,mě pan prezident přesvědčil,že jeho slib,že bude nadstranický prezident,byla pouhá fráze.Opravdu mu to nevěřím.
    15. března v 14:23
  • Anežka Vondroušová
    Mám stejný názor a možná i obavy......
    16. března v 16:41
  • Ing. Jiří Amler
    Obavám, že Karel S. by v tomto nebyl o nic lepší.
    17. března v 21:56
  • Peter Nauwerck
    Když jsem chodil do školy a dostal jsem čtyřku, také jsem doma říkal : "...ale Honza dostal pětku, já jenom čtyřku...".
    A o tom to je...místo aby se daná věc odsoudila, a lidé vyžadovali plnění volebního slibu, prohlásí se, že ten druhý by to vlastně asi dělal úplně stejně .
    17. března v 23:08
  •   Zobrazit předchozí komentáře (4)
  • Ing. Jiří Amler
    A navíc Mynář není Zeman.
    18. března v 16:34
  • Milena Hesová /STAN/
    Je mi líto,pane Jirko,v tuto chvíli mě opravdu nezajímá,co by udělal ten či onen kandidát,podstatné je,co dělá pan prezident proto,aby přesvědčil nás voliče,které ZATÍM opravdu nepřesvědčil.Nevím,co by Karel Š.udělal v danou chvíli lépe a dokaži téměř s jistotou říci,co pan Zeman udělal špatně.No, je teprve na začátku,tak snad se mu to podaří...?
    18. března v 18:55
  • Ondřej Záruba
    Nadstranicky nevystupoval moc ani na sjezdu SPOZ:-)
    23. března v 13:05
  • Peter Nauwerck
    Ano pane Zárubo, to tedy vůbec ne, a navíc si v závěru nezapomněl "promasírovat" své vlastní ego ohledně názvu "Zemanovci". Úvodem poslední věty jsem myslel, že to straně doporučí z názvu vypustit. Nicméně nakonec nezklamal...a nakonec je hrdý, že je "Zemanovec".
    Klauze kvůli některým, zejména posledním rozhodnutím dvakrát nemusím, nicméně chovat se on tímto způsobem před deseti lety vůči ODS, tak ho všichni "sežerou".
    23. března v 13:16
  • Milena Hesová /STAN/
    Souhlasím s názorem pana prezidenta,že dluhy jiných zemí považuje za záležitost eurozóny,která se Česka netýká,protože podle něj do ní vstoupíme nejdříve za pět let.Česku tedy před zavedením eura nevzniknou kvůli souhlasu s fondem žádné finanční závazky,Česko nemá tedy důvod smlouvu o fondu podepsat.Jsme členy Evropské unie několik let,je tedy nutné vzít tuto skutečnost na vědomí.Plus dávám ,že dnes vyvěsí vlajku Evropské unie
    3. dubna v 13:46

Peter Nauwerck přidal odkaz k Miloš Zeman /SPOZ/:

Jak zde kdysi napsal pan Záruba, také si osobně myslím, že by se v první řadě měl přejmenovat Zemanův "fanklub" a vypustit ze svého názvu slovo "Zemanovci". Nejen že to působí přihloupě, ale v mém vidění to zavání i kultem osobnosti.

Úřad mého kancléře nemůže sloužit politické propagaci, řekl Zeman | Zprávy z domova | www.lidovky.cz
Předseda Strany práv občanů - zemanovci (SPOZ) Vratislav Mynář, který bude Zemanovým kancléřem, nedávno uvedl, že chce práci kancléře využít pro práci SPOZ. Prezident Miloš Zeman si však nepřeje, aby byl …
  • Ing. Jiří Amler
    Asi se pana prezidenta zastanu, připomenu jinou osobnost: Charles de Gaulle a jeho gaullismus, který nezanikl ani po jeho zvolení prezidentem. I když to srovnaní není uplně dobré, protože Francie a její politický systém je rozdílný od ČR.
    18. března v 16:44

Radek Plechatý napsal k Miloš Zeman /SPOZ/:

Pan nový prezident Miloš Zeman je skvělý člověk a věřím, že bude dobrým prezidentem pro naši zemi!!! je nutné,aby se vše změnilo k lepšímu...

  • Anežka Vondroušová
    Ano je nutná změna ,nové a pevné základy pro novou a lepší budoucnost,méně důvěřuj a hodně prověřuj, je nutné býti slyšet a býti vyslyšeni.Mlčení a lhostejnost nás dovedla až sem a budiš to poučení pro nás všechny.Držme si palce.....čas ukáže jak jsme rozhodli a jaká volba to je.
    16. března v 16:55

 
Mgr. Bc. Jan Kopal podporuje politika Petr Hájek

Martin Vontor napsal k Miloš Zeman /SPOZ/:

Mám-li právo vésti dialog, nevím zda milejší je mi mlčet o věcech i přestože vím, že mlčením apřecházením prblémů se věci nevyřeší.


Ondřej Záruba napsal k Miloš Zeman /SPOZ/:

Jedna věc se musí našemu prezidentovi nechat. Vyšvihnout 15 minutový inaugurační projev z patra je machrovina.


Ondřej Záruba přidal odkaz k Miloš Zeman /SPOZ/:

Novelu ve prospěch strany LIDEM nepodepíšu, pohrozil Zeman

Novelu ve prospěch strany LIDEM nepodepíšu, pohrozil Zeman | Zprávy z domova | www.lidovky.cz
Miloš Zeman jako prezident vetuje novelu, která má umožnit vznik klubu poslanců LIDEM. Řekl to na setkání s obyvateli v Novém Veselí, kterým poděkoval za podporu a za jejich účast v prezidentské volbě.
  • Petr Melichar
    Je to tématika, která zde byla již jednou, možná i vícekrát, řešena. Já se domnívám, že strana LIDEM je v pořádku, jelikož sice neprošli volbami, ovšem odštěpili se z VV, které byly ve volbách zvoleny. Lidé si zvolili politiky, kteří potom přešli do platformy LIDEM. Přeběhlictví není v pořádku, nejsem jeho zastáncem, ale zde se Zemanem nesouhlasím. Nevolí se pouze strana, ale především její kandidáti, politici za danou stranu.
    14. února v 11:30
  • Anežka Vondroušová
    Pak je dost jednoduché se do politiky dostat a může tam teda kdokoliv??????? Můžu se tak přihlásit do kterékoliv strany-- třeba KSČ či kamkoliv jinam a pak se přišoupnu kam budu chtít-či si vytvořím novou svoji stranu a pak klub a jsem vládce světa??????pak šachy a rošády podle výhod a jsem doživotně zajištěná,neodvolatelná..............
    14. února v 13:26
  • Ondřej Záruba
    Otázka, co je přeběhlictví. VV byla součástí vládní koalice. A uvnitř VV prostě došlo k názorovému rozporu dvou skupin, kde je jedna skupina chtěla vládu opustit a druhá chtěla dál být součástí vládní koalice. Za přeběhlictví považuji, když třeba někdo ze strany, která reprezentuje zcela odlišný program, zradí svůj volební program tím, že bude podporovat návrhy, které jsou nepřijatelné pro voliče, kteří ho volili. Můj pocit je, že to se v ... Zobrazit celý komentář
    14. února v 15:16
  • Anežka Vondroušová
    dle mého názoru je hodně špatný systém ,který dovoluje v politice cokoliv........
    14. února v 19:52
  • Anežka Vondroušová
    Veto prezidenta by mělo být respektováno a přistupovat tak k němu, u nás je to ale jiné,politici se nad tím usmívají a vědí,že to přehlasují-------jakou vážnost u nás veto prezidenta má??? pane Zárubo?????
    14. února v 20:03
  • Libor Lorenc
    Dle mého názoru nemá smečka LIDEM ve sněmovně co dělat!Tuto stranu nikdo nevolil!
    15. února v 11:07
  • Ondřej Záruba
    Upřímně řečeno se domnívám, že je lépe, když je legislativní moc rozložena mezi 200 osob, než aby měl absolutní moc 1 člověk. Veto slouží k tomu, aby se diskuse nad zákonem znovu otevřela a pro jeho platnost bylo potřeba nadpoloviční většina všech poslanců. Máme systém parlamentní republiky. Pokud by jeden člověk měl absolutní moc vetovat zákony, tak by to byla prezidentská diktatura a nikoliv parlamentní demokracie.
    15. února v 12:33
  • Ondřej Záruba
    Ano pane Lorenci, ovšem ty osoby, které jsou poslanci a poslankyněmi , někdo zvolil. Dokonce současná sněmovní VV v preferenčních hlasech dostala pouze 41% preferenčních hlasů, které putovaly do VV.

    7 z 24 mandátů = 29% mandátů, co se týče preferenčních hlasů 22%, to není výrazný rozdíl. Ti lidé přinesli hlasy i VV, aby překonala 5% bariéru pro vstup do sněmovny. Nemluvě o tom, že SNK - Evropští demokraté také výrazně přispěli k získání ... Zobrazit celý komentář
    15. února v 12:45
  • Anežka Vondroušová
    Neříkám ,že by měl mít absolutní moc jeden člověk,ale když jsem viděla ,jak pan Kalousek v televizi reagoval na to,že pan Zeman bude podporovat konec vlády a předčasné volby tak , že řekl ,že je úplně jedno co pan Zeman bude chtít, protože je sněmovna podrží a vláda nepadne.......tak nevím, nevím -----ale je mi jasné,kdo u nás má moc a kdo se může jít klouzat...je ale drahé mít hlavu státu bez respektu a možnosti odvolat vládu ,která neslouží lidu a republice dostatečně a vládne si tu v kocourkově sama --to není vůbec dobré a roky jim to prochází a to není vůbec dobré!!!!!!!!
    15. února v 18:23
  • Libor Lorenc
    Děkuji za reakci pane Zárubo.Ale i přes to co píšete.Partaj jako LIDEM ani Paroubkovce nikdo nevolil tudíž tam opravdu nemají co dělat!! :)
    15. února v 20:50
  • Ondřej Záruba
    Znovu opakuji, že česká ústava nahlíží na poslanecký mandát jako na mandát, který vykonává osoba a nikoliv strana. Stranický sekretariát je mnohem méně voleným orgánem než konkrétní poslanci. Na to nezapomínejme.
    15. února v 21:30
  • Anežka Vondroušová
    Je dobře,že pan Zeman jako prezident tu novelu nepodepíše, ale je mi jasné,že to veto opět v klidu přehlasují - takže aby se něco změnilo, musel by pan Zeman zrušit parlament a tím by padla vláda a tak by nastal obrat -- asi -- můj názor...........................pokud to je tak,že prezident nemůže sám vládu odvolat.
    19. února v 23:48
  • Václav Strážnický
    Máme možnost chtít změnit zákon pokud nám nevyhovuje
    www.denikpolitika.cz/tema/zastavime-vladu-zlocinu-a-dluhovou-past-v-nasi-zemi
    22. února v 16:29
  • Václav Strážnický
    Máme možnost chtít změnit zákon pokud nám nevyhovuje
    22. února v 16:30
  • Anežka Vondroušová
    Jjá mám pocit ,že chtít to můžeme ,ale to je vše .......za stávající situace.
    3. března v 19:07
  • Anežka Vondroušová
    Myslím si ,že poslanecký mandát by měl být pro konkrétní osobu pro určitou stranu s daným programem, ne pro osobu,která se hlásí k nějaké straně s daným programem a pak si to rozmyslí a jde jiným směrem s jiným programem-----chápu to tak,že já mohu kandidovat za ODS nebo ČSSD.....a pak si říci,že už nechci tam být a podporovat jejich program a vytvořím si novou stranu např. NÁRODY SOBĚ a sama si řeknu,že já jsem předsedkyně a nabídnu svůj program a ... Zobrazit celý komentář
    6. března v 15:02
  • Ondřej Záruba
    Paní Vondroušová, ve vší úctě myslím, že jste nepochopila základní myšlenku, proč to tak je.

    Strana plní v parlamentní demokracii pouze funkci sdružení osob s podobným přesvědčením.

    Základním pilířem demokracie, že moc je v rukou volených osob, které známe.

    Když bude mít moc v rukou strana, která je řízena různými lidmi, kteří například mohou pomocí tzv. velrybářských metod získávat moc ve straně a kteří ... Zobrazit celý komentář
    6. března v 16:16
  • Anežka Vondroušová
    Možná jsem to nepochopila správně ,ale výsledek je pád a kocourkov-je možné to nazvat i jinak......... a já dodávám,že to je špatný systém dle mého názoru. Já patřím k těm obyčejným lidem, kteří tu taky žijou a tu realitu danou našimi neskutečnými politiky si ,, užívají plnými doušky,,. Nejsem zvyklá si stěžovat a fňukat a beru život jaký je, ale proč to tak je,proč obyčejný člověk nemá šanci slušný život žít a proč ti vyvolení můžou cokoliv a kdykoliv ,proč jsou tam neodvolatelně a celoživotně a v pavučině utkané z průšvihů rozhodují oni o našich životech a to doslova a blbě a znova se ptám PROČ??
    7. března v 15:36
  • Anežka Vondroušová
    Nemůže tu být správný systém,protože nás dovedl až sem. Pane Zárubo z mého pohledu---pohledu obyčejného člověka to vidím tak,že takto nastavený systém naší politiky rozhodně není pro stát a náš lid vůbec dobrý a vede nás do pekel!!!!!!Mám pocit,že nejsem sama,kdo to tak cítí a vím,že je nutná změna tohoto systému a za jiných pravidel a s méně početnou politickou posádkou s obrovskou a trvalou a důslednou kontrolou by našemu státu a našemu lidu bylo určitě mnohem líp......
    7. března v 20:05
  • Ondřej Záruba
    Preferujete tedy, aby poslance dle libovůle vyměňovaly jak ponožky stranické sekretariáty, které nikdo nevolil?
    7. března v 21:09
  • Anežka Vondroušová
    Ne to určitě ne. Stávající systémy ale nepřináší pozitiva ani pro náš stát ani pro náš lid..........to vidíme všichni a proto si myslím,že jsou nutné radikální změny v mnoha směrech.Vám připadá normální co se tady děje?????
    8. března v 21:32
  • Ondřej Záruba
    Paní Vondroušová tato diskuse byla o tom, jestli měl členům LIDEM zaniknout mandát.

    A na Vaši otázku. Ano v 99,95% připadá.
    8. března v 21:38
  • Anežka Vondroušová
    Omlouvám se ,myslela jsem si ,že zdůrazňuji svůj názor jasně-moje chyba,jestli to vyznívá jinak,protože jsem od začátku proti přišoupnuté a také podle mého názoru nelegálně přišoupnuté straně LIDEM a jejich členům---takže jasně říkám členům by měl zaniknout mandát.
    9. března v 16:01
  • Ondřej Záruba
    Ok, takže si myslíte, že by měl rozhodovat Vít Bárta o tom, kdo bude poslancem a ne voliči?
    9. března v 17:17
  • Anežka Vondroušová
    Je toho hodně jinak, než si přáli a přejí voliči !!!!!
    11. března v 19:57
  • Libor Lorenc
    LIDEM nemá co rozhodovat a ještě sedět ve vládě!!!!
    12. března v 21:22
  • Ondřej Záruba
    Přečtěte si ústavu.
    12. března v 22:52
  • Anežka Vondroušová
    Díry v ústavě a díry v zákonech řeší jen ti,kteří jsou na správném místě- ti kteří chtějí věci změnit k lepšímu ve prospěch státu a lidu dle spravedlnosti,práva a svobod-- dle zákonů všem stejně-padni komu padni!!!! Jenom takové zákony tam mají být ,které nelze obejít !! Nemůže platit to-co politik to zákon, ale naopak--i pro politika platí zákon!
    13. března v 16:11
  • Ondřej Záruba
    Jestli je díra v ústavě, že mandát nezaniká, když někdo dobrovolně/ nedobrovolně opustí nějakou stranu, tak fakt máme jinou představu o demokracii. Až nastane situace, kdy vládce strany se rozhodne ze strany vyházet všechny stranické poslance, a oni všichni přijdou o svůj mandát a on si tam dosadí náhradníky, tak to teprv bude demokracie! Až taková situace nastane, tak je pro mě správný čas emigrovat.
    13. března v 16:20
  • Libor Lorenc
    Proč má někdo pokračovat v mandátu když volič hlasoval pro stranu VV?A ten co si udělal s mandátu koryto jen za vidinou zisku a přehodil kabát.Sedí dál a neuvolní místo náhradníkům s té kandidátky za kterou byl zvolen?!Ústavou se neohánějte a myslete tak jak by měli myslet všichni slušní lidé této republiky!Svojí hlavou!
    13. března v 17:07
  • Anežka Vondroušová
    Lehce mluvíte o emigraci------to umí každý , hledejme cestu z pekla ven pro naši vlast a všechen lid, opravdu pro všechny.
    13. března v 17:13
  • Ondřej Záruba
    Myslím svou hlavou. Volič dal hlas kandidátní listině, kde byla konkrétní jména. A ta jména pomohla VV k hlasům. Když se sečtou preferenční hlasy VV, tak stávající VV dostala pouze jen asi 40% hlasů, které dostala od voličů. Ústava říká, že poslanec vykonává svůj mandát dle svého vědomí a svědomí. Nikoliv dle instrukcí stranického sekretariátu. Mimochodem současný předseda VV dopadl velice tristně v rámci kandidátní listiny VV ve srovnání počtu preferenčních hlasů.

    Já si na rozdíl od Vás nemyslím, že žijeme v pekle. A jsem rád, že o tom, kdo bude poslanec nerozhoduje nějaký Bárta, co rozdává obálky na všechny světové strany, ale voliči.
    13. března v 17:20
  •   Zobrazit předchozí komentáře (32)
  • Anežka Vondroušová
    Pane Zárubo, do pekla se řítíme a to rovnou cestou. I já myslím svou hlavou a vidím ,že situace není vůbec dobrá a to ve všech směrech a také si nemyslím,že by měl nějaký Bárta o tom rozhodovat. Já si naopak myslím,že ani on v politice dávno neměl být. Těch lidí na kandidátce bylo rozhodně víc a když lidi selžou či nechtějí tam být, tak se má automaticky podle počtu hlasů voličů v pořadí dosadit další .Proč by měl rozhodovat zase nějaký šéf strany???
    13. března v 19:46
  • Anežka Vondroušová
    Opět rozhodují jistá koryta -bohužel
    13. března v 19:48
  • Ondřej Záruba
    Protože šéf strany je může vyhodit. Protože šéf strany může rozdávat obálky na všechny světové strany a poslanec třeba nebude mít chuť se na to dál dívat a rozhodne se ze strany odejít a realizovat program, pro který byl zvolen sám.

    Tato záležitost se zdaleka netýká jen VV a LIDEM. Takový poslanec Martin Doktor také odešel z ODS, protože jí nechtěl být dál součástí v souvislosti s pány Dlouhým a Kubou.
    13. března v 20:32
  • Ondřej Záruba
    A není možné, aby pokaždé, když dojde ke sporu strana a její poslanec to dopadlo tak, že poslanec bude riskovat, že přijde o mandát. V takové "demokracii" bude pozice strany daleko silnější než je teď.
    13. března v 20:33
  • Anežka Vondroušová
    Takže jsou opět špatně zakotvená pravidla a zákony -- taky šéf strany nemůže a nesmí tam být nedotknutelným a všerozhodujícím bohem,který mává s lidma a s obálkama a diktuje a rozhoduje sám a taky s pomocí své nadřazenosti a nebo naplněných obálek pro kohokoliv.....
    14. března v 13:58

Jaroslav Kronus napsal k Petr Hájek:

Co máte na srdci?


Ing. Jaroslav Drozd změnil hodnocení u Miloš Zeman /SPOZ/:

4
3
Za to, jak rozsekal Trautumberga na prvočinitele:)
  • Mikuláš Vochozka
    Zeman je arogantní hovado (bez pardonu). Nejsem hrdý, že člověk, který byl u všeho co negativně ovlivnilo vývoj české politiky je prezidentem.
    23. února v 09:28
  • Ing. Jaroslav Drozd
    Víte, asi je potřeba se také podívat na to, co zde udělal K. Schwarzenberg, když už hodnotíme takhle. K. Schwarzenberg je ministrem zahraničních věcí 6 let a soustavně jméno ČR pošlapává a ještě více devastuje. Viz poslední výroky k ČEZu a Bulharsku, hlasování při OSN o Palestině, Kosovo, zbraně s ochuzeným uranem, rakouští "magoři" na hranicích, Benešovy dekrety.... Byl byste víc hrdý na takovéhoto prezidenta.
    Také neskáču metr dvacet do vzduchu, že je prezidentem zrovna on, nicméně z možných variant je tato nejlepší. Nemyslíte?
    23. února v 14:11
  • Mikuláš Vochozka
    Karla Schwarzenberga osobně znám a to jak Vy říkáte že "jméno ČR POUZE pošlapává" je věc názoru. A radši bych měl Karla než někoho kdo si kompenzuje I svůj vzhled (viz oficiální portrét M. Zemana) :-)
    24. února v 15:41
  • Ing. Jaroslav Drozd
    Radši mít na Hradě člověka, kerý si retušuje svá fota, než člověka bez inteligence a umění se jakkoliv rozumě vyjádřit. To už totiž nikdo nevyretušuje. Řekněte mi jednu jedinou věc, proč bych měl chtít na Hradě Schwarzenberga? Poprosil bych ale konkrétně!
    27. února v 08:53
  • Sebastien Kaznowski
    Pane inženýre, jak můžete hodnotit inteligenci člověka, kterého neznáte?
    2. dubna v 10:38
  • Ing. Jaroslav Drozd
    Pane Kaznowski, K.S. Je vřejně činná osoba. Média celkem často zveřejňují jeho výroky. Některé jsem uvedl výše. Myslíte si, že inteligentní člověk by se nechal od M.Z. nachytat na švestkách v otázce poválečného odsunu či Benešových dekretů? Nehledě na zastavaný názor?? Že by se vyjadřoval tak "křupansky" o "magorech na hranicích" nebo o svém kladném vztahu k alkoholu slovy "je o mně všeobecně známo,že jsem starej vožrala" a to vše oficiálně ve fci minista zahraničních věcí. Doopravdy pana K.S. nemusím znát osobně,abych mohl oprávněně pochybovat o jeho inteligenci. Prosím nezaměňovat za polické názory! S temi souhlasit mohu nebo nemusím a zpravidla s inteligencí nesouvisí. Maximálně s tou sociální. Doufám,že toto upřesnění bude dostačující.
    2. dubna v 10:59
  • Sebastien Kaznowski
    Ano, případy, které zmiňujete, jsou známkou nediplomatického skoro až "křupanského" chování. Ale výrok M.Zemana o "zdegenerovaném" knížeti je minimálně na stejné "křupanské" úrovni, nemyslíte?
    2. dubna v 20:50
  •   Zobrazit předchozí komentáře (7)
  • Ing. Jaroslav Drozd
    Tento výrok M.Z. jsem nezaznamenal, ale to je má chyba. Bohužel nevím, v jakém kontextu a jak to řekl, je znám svými i cizími bonmoty a osobně bych se velice divil, kdyby toto řekl přímo. Nicméně s tímto nejsem obeznámen. Pokud znáte nějaký zdroj, uvítal bych ho. V případě, že je to tak, jak zde píšete, je toto jeho chování samozřejmě hodné odsouzení.
    Domnívám se, že vaše hodnocení výroků prezidentského kandidáta K.S. je přespříliš mírné.
    2. dubna v 21:03
  • Sebastien Kaznowski
    www.youtube.com/watch?v=PPqmOIXVNgQ..........zde je video, upřímně, je to ubohé. A myslím, že to Schwarzenberg ustál s grácií.
    2. dubna v 21:12
  • Ing. Jaroslav Drozd
    :) Přesně jak jsem předpokládal výše. V tomto úryvku nikde nezaznělo jméno K.S. K.S. si to na sebe vztáhl sám:) Je všeobecně známo, že vyšší šlechta uzavírala sňatky v blízkém kruhu své rodiny. Například Habsburkové. M.Z. neřekl nic jiného a ani nic, co by nebyla pravda! Ale jak se říká: Kdo chce psa jíst, hůlky si vždy najde.
    Nicméně si myslím, že K.S. toto neustál, natož s grácií, kdyby byl pohotový řekl by něco ve smyslu: Toto se mé rodiny netýká (ale možná by lhal-on to musí vědět nejlépe). Místo toho odvětil, že toto slyšel již v roce 47-48. Možná by stálo za námahu trochu prostudovat jeho rodokmen (určitě ho má a snad bude i někde dostupný) a zjistit, jestli se náhodou neřadí k té šlechtě, kde se incest provozoval i s požehnáním církve, nemyslíte?:)
    2. dubna v 21:29
  • Ing. Jaroslav Drozd
    Ale jak jsem již někde napsal, nejsem štěstím bez sebe, že M.Z. je prezidentem, nicméně si myslím, že je nejdůstojnějším možným. Děsím se představy, že by K.S. byl prezidentem! NEZVLÁDÁ fci ministra zahraničních věcí a řekl bych i, že fatálně nezvládá! Na prezidenta prostě nemá potenciál. On tedy nemá potenciál ani na náměstka ministra. Ale jak vidno, v dnešní vládě je nekompetence výhodou. Prezident republiky musí být silnou, vzdělanou a vůdčí osobou. Ani jedno z toho K.S. není. Otázkou zbývá, jestli M.Z. bude alespoň takovým prezidentem, jakým byl ministerským předsedou. Pokud ano, tak lidé zvolili dobře.
    2. dubna v 21:42
  • Sebastien Kaznowski
    Tak já víceméně proti M.Z nic nemám, respektive ho neznám, takže příměr o psu je dle mého přehnaný. Jinak to, že M.Z exaktně nezmínil jméno K.S neznamená, že by to snižovalo "křupanství" jeho výroku.
    2. dubna v 22:49

Ondřej Záruba přidal odkaz k Miloš Zeman /SPOZ/:

Zeman by rád obchvat Nového Veselí, kraj na něj však nemá peníze

Zeman by rád obchvat Nového Veselí, kraj na něj však nemá peníze - iDNES.cz
Jak zrychlit jízdu řidičům na trase mezi Jihlavou a Žďárem nad Sázavou? Zatím je hotový obchvat Bohdalova a letos se bude stavět nová silnice okolo Jamného. Další na řadě by mohlo být Nové Veselí, kam jezdí …

Ondřej Záruba přidal odkaz k Miloš Zeman /SPOZ/:

Se Zemanem po obýváku nechodíme, říká policejní náměstek Kužel

Se Zemanem po obýváku nechodíme, říká policejní náměstek Kužel - iDNES.cz
Smířil se už budoucí prezident Miloš Zeman s policejní ochrankou, kterou tolik kritizoval? Je v pořádku, že v autě s jeho dcerou jeli i její kamarádi? Náměstek policejního prezidenta Tomáš Kužel v rozhovoru …

Bc. Martin Dvořák ohodnotil Miloš Zeman /SPOZ/:

5
Za absolutní nevhodnost zasahovat do politiky, nevhodné a korupční chování.


Sdílet
Navštivte také
3,2
Politiky této instituce hodnotilo 231 lidí
(co to je?)

Je hlavou státu, kterou volí na 5 let obě komory Parlamentu ČR. Prezident musí splňovat podmínky volitelnosti do Senátu a nelze ho zvolit více než dvakrát za sebou. Není ze své funkce nikomu odpovědný, nelze ho zadržet, trestně stíhat ani stíhat pro přestupek nebo jiný správní delikt. Může být pouze stíhán pro velezradu, a to před Ústavním soudem na základě žaloby Senátu.

Web:  Webová stránka

E-mail: jiri.weigl@hrad.cz

Telefon: (+420) 224 371 111

Tento profil sleduje: 8 lidí