Vítáme Vás! Přihlašte se nebo si vytvořte účet
nebo
Poloha
3,5
Průměrná známka Celkem instituci hodnotilo:  
625 lidí
Podporovatelé  
0
Sledující  
3
Rozpočet instituce: připravujeme
(+420) 225 708 208 (ústředna)
eppraha@europarl.europa.eu
Nedostatečná data.

ZAJÍMÁ VÁS, ZDALI TENTO POLITIK JE VÁM NÁZOROVĚ NEJBLÍŽE?
PO VYPLNĚNÍ DOTAZNÍKU SE VÁM ZOBRAZÍ ZAJÍMAVÍ LIDÉ, KTEŘÍ MAJÍ OBDOBNÉ NÁZORY JAKO VY.

Jak Vysoká je Vaše názorová shoda s politiky z Vaší obce a kraje?
jak velká názorová shoda panuje u spoluobčanů z Vaší obce či Vašeho kraje?
Jiří Hráček /KSČM/ ohodnotil Ing. Vladimír Remek:

1
Náš jediný kosmonaut a kvalitní politik.

RedSkin Comrade, (///) ohodnotil PhDr. Miloslav Ransdorf /KSČM/:

2
Chytrý člověk, nic méně mám k němu výhrrady a na 1 to není


Miroslav Blažek napsal k RNDr. Pavel Poc /ČSSD/:

Opětovné zpracování norem na potraviny. Ty, které nebudou podle našich norem, tak se nebudou dovážet.


Věra Lőrinc Farská ohodnotil Pavel Telička /ANO/:

1
Měla jsem možnost se s ním setkat, vyslechnout si jeho názory a pevně věřím, že nás v EU bude dobře reprezentovat.



Jiří Klán /ANO/ ohodnotil Pavel Telička /ANO/:

2
Seriozní člověk, který to má v hlavě srovnané.


Richard Pokorný napsal k Ing. Jan Zahradil /ODS/:

Vážený pane Zahradil,
díval jsem se na hydeparkct24 a musím Vám otevřeně napsat, že nic horšího jsem za poslední dobu neslyšel.
Já myslel, že jste seriozní člověk, a Vy jste se projevil jako škaredý funkcionář, který hájí svojí vlastní pozici, ve které jste nic naší zemi nic nepřinesl.
Vaše odpovědi na konkrétní a srozumitelné otázky od občanů, byly otřesné a zrůdné!!!!!!!
Vyumělkovanost, výřečnost, intelektuální vyhraněnost Vám určitě nikdo neupře, ale Vy jste vůbec neodpověděl na co se Vás lidi ptali, a navíc jste ... (zobrazit celý příspěvek)


Richard Pokorný ohodnotil Ing. Jan Zahradil /ODS/:

5
Šílený a prolhaný funkcionář.

Viktor Trefil /KSČM/ ohodnotil Ing. Vladimír Remek:

1
Slušný člověk, náš kosmonaut

Pavel Lasztovicza ohodnotil MUDr. Zuzana Roithová /KDU-ČSL/:

3
Na některých názorech bych se s paní Roithovou shodl, ale na některých ne. Jinak je velice sympatická.

Luděk Elbl ohodnotil PhDr. Miloslav Ransdorf /KSČM/:

5
Komunista ode mě nemůže dostat jinou známku. Když k tomu přičtu jeho arogantní chování a to, že nemůže se svým nadstandartním příjmem vyjít ( myslím v porovnání s ostatními občany) tak je pro mne naprosto nedůvěryhodný.


Luděk Elbl změnil hodnocení u Edvard Kožušník /ODS/:

3
1
Musím změnit známku, nedávno jsem jej slyšel hovořit na jedné akci na Moravě a musím říct, že ten člověk ví o čem mluví. Fandím mu.

Ing. Jiří Amler napsal k Ing. Vladimír Remek:

Jsem toho názoru že Ing. Remek je jedním z nejlepších europoslanců za ČR. Myslím, že uděla více práce v Bruselu než v Moskvě. Je možné, že prezident Miloš Zeman chce tímto krokem oslabit část levice do eurovoleb ve prospěch SPOZ.

  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Myslím, že pan Remek není nejlepším z europoslanců. Ale prostě je možné svést to na jeho angažmá v kosmu skrze rodinné vazby, pane Amlere. Znám také pana Remka a nemyslím, že by dosáhl něčeho tak výjimečného než jeho kolegové v politice. Naopak. Ale prostě nyní je taková konstelace sil, že projde vše, co ještě nestihlo v rámci let devadesátých. To je třeba přežít. Pak se karty rozdají nanovo. Snad!
    15. srpna 2013 v 17:54
  • Ing. Jiří Amler
    A kdo jsou tedy lepší europoslanci? Beru třeba ohled na projekt Galileo.
    15. srpna 2013 v 22:27
  • Ing. Jiří Amler
    A mohla by jste vysvětlit blíže větu: Ale prostě nyní je taková konstelace sil, že projde vše, co ještě nestihlo v rámci let devadesátých. To je třeba přežít.
    15. srpna 2013 v 22:30
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Já si myslím, že najdeme řadu angažovaně fungujících i dalších dokonce českých europoslanců - s tím projektem Galileo kdysi v Česku začínal český poslanec S. Fischer, což by nemuselo zůstat opomenuto.
    A co se týká oné věty, pane Amlere, prostě současné prezidentování pana Zemana a polit. kursu, který tu vesele pokračuje a navazuje na léta páně Klausova, má své kořeny v letech devadesátých, protože oba pánové nám tu rozvinuli řadu věcí a praktik, z jejichž kvality nám dnes jde hlava kolem a říkáme si, že proč nyní... Nikoliv, jde o logiku klientelistických vazeb, z nichž dnes z toho ještě budou participovat ti, co tehdy z různých méně či více zásadních důvodů nemohli.
    16. srpna 2013 v 00:15
  • Ing. Jiří Amler
    Stanislav Fischer vědec a dokonce i kandidát na senátora prezidenta byl poslanec poslanecné sněmovny - děkuji za připomenutí. A můžete tedy ty europoslance jmenovat?
    16. srpna 2013 v 06:58
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Já myslím, že většina z českých europoslanců vystupovala v zájmu ČR a vnímání "nejlepší" je věcí spíše sympatizujícího (stranického) úhlu pohledu, což v tuto chvíli já osobně nemám.
    16. srpna 2013 v 11:11
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Chci tím mj. říci, že vlastní soukromí je spíše problémem těch druhých než naším vlastní.
    18. srpna 2013 v 17:31
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Máte mou omluvu - ten komentář patřil k textu pana Záruby.
    18. srpna 2013 v 17:53
  • Ing. Jiří Amler
    Není se zač omlouvat, jen jsem přemyšlal, jako občas, co tím myslíte.
    18. srpna 2013 v 18:14
  •   Zobrazit předchozí komentáře (9)
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    No, já někdy rychleji myslím, než píši. :-)
    18. srpna 2013 v 18:39
  • Ing. Jiří Amler
    To já též!;-)
    23. srpna 2013 v 15:08
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Tak to jsme min. dva...
    23. srpna 2013 v 16:22
  • Luděk Elbl
    Nejlepší europoslanec?? Jak jste na to proboha přišel. Tím jste mne tedy rozesmál. Mě osobně vyděsilo, že zrovna tento člověk bude velvyslancem v Moskvě. Ale pak mi došlo, že není moc možností kam jej uklidit. A komunista se v Moskvě neztratí.
    3. ledna 2014 v 21:03
  • Ing. Jiří Amler
    Napsal jsem jedním z nejlepších. Myslím, že se podobně vyjadřil i p. Zahradil (ODS), což je jeho kolega.
    5. ledna 2014 v 16:06



Richard Pokorný ohodnotil PhDr. Miloslav Ransdorf /KSČM/:

5
Nedůvěryhodný člověk, zadlužený, prolhaný.
  • Ing. Jiří Amler
    Pro obraz žebřček zadluženosti ministrů :
    1. Karel Schwarzenberg (TOP 09): 12 553 181
    2. Michal Babák (VV): 11 481 073
    3. Otto Chaloupka (VV): 4 270 000
    4. Jiří Besser (TOP 09): 3 731 000
    5. Jan Farský (TOP 09) 3 390 056
    6. Jan Hamáček (ČSSD): 3 273 362
    7. Josef Dobeš (nez): 3 200 000
    8. Roman Váňa (ČSSD) 2 680 000
    9. Jiří Zemánek (ČSSD): 2 549 970
    10. Pavol Lukša (TOP 09): 2 535 962

    Vy píšete :Nedůvěryhodný člověk, zadlužený, prolhaný. Já píšu vzdělaný inteligentní, bez korupce. A doufám, že mne nezklame.
    4. července 2013 v 19:49
  • Richard Pokorný
    já jeho vzdělání nezpochybňuji, jen jeho počínání.
    4. července 2013 v 21:56
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Bohužel, i kdybychom se tu ve vztahu k p. Ransdorfovi vyadřovali jakkoli, jeho matka strana, resp. část jeho vedení pracuje urputně na tom, aby tento pán už mohl jen máloco. A vypadá to, že se jim daří.
    Viz kauza MDH a obrazy... atd. Prostě je to jedna operační skupina/tým pan předseda a paní Jana z Mariánek.
    14. srpna 2013 v 19:09
  • Josef Heller
    Pane Pokorný, odnaučte se soudům nepodloženým nějakými fakty. Znám Ransdorfa od předlistopadovýcvh dob - vždycky reberl, šli po něm, po listopadu, když všichni prchali ze strany a on mohl na té vítězné straně jak hrabat, tak dělat kariéru, zůstal a pomohl při transformaci strany, nenviděn stalinisty i asntikomunisty. Jenomže - je to velké a důvěřivé dítě a motala se kolem něj spousta různých příživníků, kteří z něj sáli. Tak se nakonec dostal do úzkých. A samozřejmě řada toho co je Vám servírováno z médií, jsou lži těch, kterým nerjde o Ransdorfa ale o zdiskreditování odpůrců dnešního režimu - on tomu někdy nahrál svoiu nešikovností. Vědomě nelže ale bohužel lže vnitřně sám sobě, věří svým iluzím (/např. že by byl dobrý v podnikání) a to ho zničilo. Kéž by se byl držel teorie. To působení v praktické politice nikomu neprospěje. Chtěl bych vidět Vás, Vy moralisto.
    24. srpna 2013 v 11:02
  •   Zobrazit předchozí komentáře (4)
  • Richard Pokorný
    Vážený pane Heller,
    Nejsem moralista, ale realista. Mě vůbec nezajímá pan Ransdorf jako osoba, ale jako politik, který svým jednáním a chováním poškozuje naši zemi.
    Své názory budu interpretovat jak já uznám za vhodné, a Vy semnou maximálně nemusíte souhlasit. Ale to je asi tak všechno.
    24. srpna 2013 v 12:44
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    A jak se vlastně dá odlišit politik od své osoby? Resp. jak můžeme na člověka tak nebo tak... Tahle schizofrenie zeřjěm nesvědčí ani občanskému rozhodvání? Ti, co již poškodili a poškozují tuhle zemi stále vládnou anebo se k tomu znovu chystají, pane Pokorný. A řada z nás je v tom ještě ve volbác podpoří. Pan Ransdorf to ale není... Spíš jen přecenil svou pozici, která se mu jevila přes KSČM, jenže tam jsou jiní šíbři... :-))))
    24. srpna 2013 v 17:19
  • Richard Pokorný
    Paní Svobodová, pan Ransdorf je teoretik, a teorie je velmi najivní znalostní plaforma, bohužel neumožňující, být vysoce respektovaným a kvalitním politikem.
    Z teorie nikdy nevzjde praktický politik. Ale praktický politik by mohl být dobrý teoretik.
    25. srpna 2013 v 00:15
  • Josef Heller
    Máte pravdu, že s Vámi mohu jen nesouhlasit - tak jako třeba s panem Lorencem, který nám zatápí pro nového Hitlera nebo s panem Kalouskem, který zcela lživou ideologií zakrývá pravou podstatu systému atd. Takhle jsem kdysi mohl jen nesouhlasit s tím, jak se k nám přivalily tanky a jak pak vyhazovali z FF UK nesmírně cenné lidi. Dokonce - když jsem si chtěl zachovat podmínky (ne peníze ani kariéru!! - ale u lopaty se věda oprabvdu dělat nedá) pro to, abych mohl ... Zobrazit celý komentář
    25. srpna 2013 v 10:48
  • Josef Heller
    Ještě jedna poznámka k té Vaší větě o teorii. Ona mi totiž opřipomněla, jak jsme se jako vědci v minulém systému snažili čas od času pánlm nahoře vysvětlilt, co je špatně a co by se mělo udělat. Odpověď od těch velkých i malých Bil´akůa Fojtíků zněla - No jo to je všechno hezké, co povídáte, ale to je jen teorie a my jsme lidé skuztečné praxe, my jsme Ti respektovaní politici a teď nemáme čas na blbosti a musíme - tu organizovat žně, plnit ... Zobrazit celý komentář
    25. srpna 2013 v 11:01

Ondřej Záruba přidal odkaz k PhDr. Miloslav Ransdorf /KSČM/:

To je reprezentace..

Podpis za 300 eur. Ransdorf podvádí, naznačují nizozemští novináři - iDNES.cz
Nizozemští reportéři přistihli českého europoslance Miloslava Ransdorfa při chování, které naznačuje, že strávil v budově Evropského parlamentu pouze pár minut, jen aby dostal náhradu 300 eur za den. Randsdorf …
  • Mgr. Sebastien Kaznowski
    To je ostuda
    27. června 2013 v 18:41
  •   Zobrazit předchozí komentáře (1)
  • Ing. Jiří Amler
    Video jsem neviděl, až budu mít lepší připojení zhlednu ho. Nicméně u mne z podobné kategorie ve Mirek"neříkejte mi Mirek" Topolánek. Ať s kočarkem nebo ve videoreportáži.
    30. června 2013 v 12:08
  • Ing. Jiří Amler
    Je to plný zaznám nebo upravéný?
    30. června 2013 v 12:09
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Ten záznam, co šel např. v pořadu 168 hodin upravený nebyl. Je ale otázkou, co vlastně pan europoslanec měl vlastně spáchat? Myslím, že takto je sporné ho jen tak jednoduše obvinit z nějaké "fluktuace" nebo absentérství...
    Jenže ptejme se spíše, copak že to jeho "rodná" strana činí, že je právě tento představitel tolik na tapetě, zatímco v jejích útrobách dřímají kostlivci, kteří by si to nepochybně zasloužili skutečně více? Možná by o tom více věděl třeba sám pan Filip, poslanec, předseda... A jistě by nás pobavil, jak to bylo třeba s tím, již před časem vířeným Bilderbergem atd. Že pan Šlajer, věřitel "vyrazil" do boje za své finance až nyní atd. atp. Bylo by toho až, až... :-))
    4. července 2013 v 17:52
  • Ing. Jiří Amler
    Doporučuji si přečíst celý článek i argumenty p. Ransdorfa a všimnout si jaký usek to sledovali. Minimalně část je sestřihaná.
    4. července 2013 v 20:02
  • Mgr. Hana Svobodová, Ph. D. /OMMO/
    Pokud k tomuto příspěvku z něčeho vycházím, pak z toho, co byl na oněch 168 hodinách, nikoliv z toho na idnes. Spíš mi však jde o ty souvislosti...
    5. července 2013 v 16:14

Anna Návratová napsala k MUDr. Zuzana Roithová /KDU-ČSL/:

Jedna z nejlepších žen, která nás zastupuje.

  • Zdenek Kobr
    Ano, paní Roithové se dá věřit.
    1. června 2013 v 09:37

Ondřej Záruba přidal odkaz k PhDr. Miloslav Ransdorf /KSČM/:

Ransdorfovo hospodaření

Ransdorf: Na dražbu mého majetku nedojde. Kde jsem vzal peníze? Do toho vám nic není | Zprávy z domova | www.lidovky.cz
Europoslanec Miroslav Ransdorf (KSČM) tvrdí, že zaplatí své dluhy a odvrátí dražbu nemovitostí. Serveru Lidovky.cz sdělil, že si na část dluhu ve výši 17 milionů korun vzal úvěr a další část pokryje z vlastních …
  • Ing. Jiří Amler
    Pokud by bylo podezření z korupce nebo jiného trestního jednaní můžete podat trestní oznaméní.
    27. května 2013 v 21:00
  • Mgr. Sebastien Kaznowski
    To mi připomíná případ ministra financí Kalouska. Všichni tvrdí, že krade, ale trestní oznámení nikdo nepodá.
    27. června 2013 v 18:44
  • Ing. Jiří Amler
    Já netvrdím že p. Kalousek krade. Tvrdím, že je Richelue české politiky a jako naměstek ministra obrany dodal hodně dokumentů k podpisu ve prospěch určitých skupin.
    30. června 2013 v 12:11
  • Mgr. Sebastien Kaznowski
    A na to máte důkazy?
    3. července 2013 v 12:49
  • Ing. Jiří Amler
    Na to jsou smlouvy. Pokod si ztěžujete na předražené armadní zakázky koukněte se, kdo do od roku 1992 nebo 1996 až do roku 2002 byl ekonomický naměstek MO.
    4. července 2013 v 18:40

Luděk Elbl napsal k Ing. Jan Zahradil /ODS/:

Opravdu slušný a schopný člověk.


Luděk Elbl ohodnotil JUDr. Richard Falbr /ČSSD/:

5
Jeho pozici v Evropském parlamentu vnímám pouze jako ,,trafiku" za zásluhy.

Luděk Elbl ohodnotil Ing. Jan Zahradil /ODS/:

2
Za slušnost a názory.

Luděk Elbl ohodnotil Edvard Kožušník /ODS/:

3
Svou práci vykonává dobře.

Luděk Elbl ohodnotil PaedDr. Ivo Strejček /ODS/:

1
Slyšel jsem jej několikrát hovořit na různých akcích, a je to člověk který ví o čem mluví.

Ing. Jiří Amler napsal k Ing. Vladimír Remek:

Jestli se nemýlím, tak je zde špatně napsaná politická příslušnost. Vladimír Remek je bezpartijní i když kandiduje za KSČM.

  • Deník Politika
    Ano, máte pravdu. Děkuji za upozornění, chyba byla opravena.
    Za tým Deníku politika
    Daniel Matouš
    5. května 2013 v 19:43